Az adat erejében és releváns transzformációjában hiszünk.
Megközelítéseink és módszertanaink szerint az adat egy olyan vagyon ami természeténél fogva bármilyen formában megjelenhet – származzon akár külső, belső, vagy kutatási forrásból. Az adat valójában egy eszköz; üzleti értékét a kreativitás, a szabad, módszertanilag alátámasztott transzformációja, egyedi formája határozza meg.
Ha egy olyan integrált megoldásra van szükséged, ami képes egyszerűen, de rugalmasan kezelni és követni az üzleti céljaid megvalósulását és azok ügyfeleidre gyakorolt hatását. Vállaljuk belső,-külső-és kutatási adatokból összeálló, integrált platform felépítését, kapcsolódó dashboard kialakításával.
Mivel a felépítendő platform moduláris, így a rendszeresen (pl. ügyfélközpontú és digitális KPI-ok), vagy az ad-hoc jelleggel felmerülő üzleti kérdések megválaszolására egyaránt alkalmas (pl. termék potenciál vizsgálat, koncepció tesztek).
Ha szeretnél túllépni a hosszú ppt slide-okon és word oldalakon, ha szeretnél a chart-okon kívül más típusú adatvizualizációs megoldásokkal is találkozni, akkor igyekszünk segíteni és megoldást nyújtani. Ha szerinted is például a jövedelmi, gazdasági, egészségügyi különbségek jobban bemutathatók pár releváns (mozgó)képpel, vagy a virtuális tér segítségével, mint hagyományos adatvizualizációs megoldásokkal, akkor hasonlóan gondolkodunk.
Ha szeretnéd tudni, hogy hol állsz az üzleti céljaid elérésében, vagy valamilyen más referenciapontként meghatározott egységhez képest.
Baseline-t, target-et, valamint best in class referencia pontokat határozunk meg és trackelünk akár szervezeten belüli területek teljesítményének méréséhez, akár szektoron belüli, vagy azon kívüli versenytársak összehasonlításához. Keressük a fejlődés mozgatórugóit; fejlesztési irányokat, fejlesztendő területeket és a fejlődés ütemét is meghatározzuk.
Ha tranzakcionális és/vagy stratégiai szinten szeretnéd megismerni ügyfeleid elégedettségét és növelni azt. Első lépésként felmérjük az “as is” állapotot és az elégedettség fő driver-eit. A folyamatos mérés segít a kapcsolódó akciók hatásainak nyomon követésében.
A tranzakcionális elégedettség méréseknél lehetőség nyílik a belső ügyfél adatok integrálására.
A stratégiai méréseknél szektoron belüli vagy szektoron kívüli referencia pontok meghatározása segít kijelölni a stratégiai irányokat.
Ha szeretnéd megismerni, hogy milyen homogén csoportok alkotják az ügyfélkörödet – akár általános, akár üzleti célok mentén.
Viselkedés alapú szegmentáció – Mit tesz az ügyfél? Kiindulásként minden egyes szegmentációs projektet a belső adatkörök feltárásával és megértésével kezdünk.
Attitűd alapú szegmentáció – Mit gondol az ügyfél? Ha az üzleti célok eléréséhez nem elég a tényadatokon alapuló szegmentáció, akkor szükséges megteremteni a pontosabb képet adó kutatási adatok integrációját.
Ad-hoc projektek és fejlesztési igények támogatása, legyen szó akár termékfejlesztésről, akár szolgáltatás fejlesztéséről. Módszertanilag megalapozott megközelítéseink és árazási modelljeink mentén támogatjuk partnereinket fejlesztési folyamataikban elejétől a végéig, ahol a különböző összetevők és komponensek előnyeit és hátrányait, kommunikációs lehetőségeit is feltárjuk. Célunk meghatározni azt, hogy mitől és hogyan lesz/lehet ideális az ügyfeleknek az adott termék, vagy szolgáltatás.
Az adat erejében és releváns transzformációjában hiszünk.
Megközelítéseink és módszertanaink szerint az adat egy olyan vagyon ami természeténél fogva bármilyen formában megjelenhet – származzon akár külső, belső, vagy kutatási forrásból. Az adat valójában egy eszköz; üzleti értékét a kreativitás, a szabad, módszertanilag alátámasztott transzformációja, egyedi formája határozza meg.
Ha egy olyan integrált megoldásra van szükséged, ami képes egyszerűen, de rugalmasan kezelni és követni az üzleti céljaid megvalósulását és azok ügyfeleidre gyakorolt hatását. Vállaljuk belső,-külső-és kutatási adatokból összeálló, integrált platform felépítését, kapcsolódó dashboard kialakításával.
Mivel a felépítendő platform moduláris, így a rendszeresen (pl. ügyfélközpontú és digitális KPI-ok), vagy az ad-hoc jelleggel felmerülő üzleti kérdések megválaszolására egyaránt alkalmas (pl. termék potenciál vizsgálat, koncepció tesztek).
Ha szeretnél túllépni a hosszú ppt slide-okon és word oldalakon, ha szeretnél a chart-okon kívül más típusú adatvizualizációs megoldásokkal is találkozni, akkor igyekszünk segíteni és megoldást nyújtani. Ha szerinted is például a jövedelmi, gazdasági, egészségügyi különbségek jobban bemutathatók pár releváns (mozgó)képpel, vagy a virtuális tér segítségével, mint hagyományos adatvizualizációs megoldásokkal, akkor hasonlóan gondolkodunk.
Ha szeretnéd tudni, hogy hol állsz az üzleti céljaid elérésében, vagy valamilyen más referenciapontként meghatározott egységhez képest.
Baseline-t, target-et, valamint best in class referencia pontokat határozunk meg és trackelünk akár szervezeten belüli területek teljesítményének méréséhez, akár szektoron belüli, vagy azon kívüli versenytársak összehasonlításához. Keressük a fejlődés mozgatórugóit; fejlesztési irányokat, fejlesztendő területeket és a fejlődés ütemét is meghatározzuk.
Ha tranzakcionális és/vagy stratégiai szinten szeretnéd megismerni ügyfeleid elégedettségét és növelni azt. Első lépésként felmérjük az “as is” állapotot és az elégedettség fő driver-eit. A folyamatos mérés segít a kapcsolódó akciók hatásainak nyomon követésében.
A tranzakcionális elégedettség méréseknél lehetőség nyílik a belső ügyfél adatok integrálására.
A stratégiai méréseknél szektoron belüli vagy szektoron kívüli referencia pontok meghatározása segít kijelölni a stratégiai irányokat.
Ha szeretnéd megismerni, hogy milyen homogén csoportok alkotják az ügyfélkörödet – akár általános, akár üzleti célok mentén.
Viselkedés alapú szegmentáció – Mit tesz az ügyfél? Kiindulásként minden egyes szegmentációs projektet a belső adatkörök feltárásával és megértésével kezdünk.
Attitűd alapú szegmentáció – Mit gondol az ügyfél? Ha az üzleti célok eléréséhez nem elég a tényadatokon alapuló szegmentáció, akkor szükséges megteremteni a pontosabb képet adó kutatási adatok integrációját.
Ad-hoc projektek és fejlesztési igények támogatása, legyen szó akár termékfejlesztésről, akár szolgáltatás fejlesztéséről. Módszertanilag megalapozott megközelítéseink és árazási modelljeink mentén támogatjuk partnereinket fejlesztési folyamataikban elejétől a végéig, ahol a különböző összetevők és komponensek előnyeit és hátrányait, kommunikációs lehetőségeit is feltárjuk. Célunk meghatározni azt, hogy mitől és hogyan lesz/lehet ideális az ügyfeleknek az adott termék, vagy szolgáltatás.
Az adat erejében és releváns transzformációjában hiszünk.
Megközelítéseink és módszertanaink szerint az adat egy olyan vagyon ami természeténél fogva bármilyen formában megjelenhet – származzon akár külső, belső, vagy kutatási forrásból. Az adat valójában egy eszköz; üzleti értékét a kreativitás, a szabad, módszertanilag alátámasztott transzformációja, egyedi formája határozza meg.
Ha egy olyan integrált megoldásra van szükséged, ami képes egyszerűen, de rugalmasan kezelni és követni az üzleti céljaid megvalósulását és azok ügyfeleidre gyakorolt hatását. Vállaljuk belső,-külső-és kutatási adatokból összeálló, integrált platform felépítését, kapcsolódó dashboard kialakításával.
Mivel a felépítendő platform moduláris, így a rendszeresen (pl. ügyfélközpontú és digitális KPI-ok), vagy az ad-hoc jelleggel felmerülő üzleti kérdések megválaszolására egyaránt alkalmas (pl. termék potenciál vizsgálat, koncepció tesztek).
Ha szeretnél túllépni a hosszú ppt slide-okon és word oldalakon, ha szeretnél a chart-okon kívül más típusú adatvizualizációs megoldásokkal is találkozni, akkor igyekszünk segíteni és megoldást nyújtani. Ha szerinted is például a jövedelmi, gazdasági, egészségügyi különbségek jobban bemutathatók pár releváns (mozgó)képpel, vagy a virtuális tér segítségével, mint hagyományos adatvizualizációs megoldásokkal, akkor hasonlóan gondolkodunk.
Ha szeretnéd tudni, hogy hol állsz az üzleti céljaid elérésében, vagy valamilyen más referenciapontként meghatározott egységhez képest.
Baseline-t, target-et, valamint best in class referencia pontokat határozunk meg és trackelünk akár szervezeten belüli területek teljesítményének méréséhez, akár szektoron belüli, vagy azon kívüli versenytársak összehasonlításához. Keressük a fejlődés mozgatórugóit; fejlesztési irányokat, fejlesztendő területeket és a fejlődés ütemét is meghatározzuk.
Ha tranzakcionális és/vagy stratégiai szinten szeretnéd megismerni ügyfeleid elégedettségét és növelni azt. Első lépésként felmérjük az “as is” állapotot és az elégedettség fő driver-eit. A folyamatos mérés segít a kapcsolódó akciók hatásainak nyomon követésében.
A tranzakcionális elégedettség méréseknél lehetőség nyílik a belső ügyfél adatok integrálására.
A stratégiai méréseknél szektoron belüli vagy szektoron kívüli referencia pontok meghatározása segít kijelölni a stratégiai irányokat.
Ha szeretnéd megismerni, hogy milyen homogén csoportok alkotják az ügyfélkörödet – akár általános, akár üzleti célok mentén.
Viselkedés alapú szegmentáció – Mit tesz az ügyfél? Kiindulásként minden egyes szegmentációs projektet a belső adatkörök feltárásával és megértésével kezdünk.
Attitűd alapú szegmentáció – Mit gondol az ügyfél? Ha az üzleti célok eléréséhez nem elég a tényadatokon alapuló szegmentáció, akkor szükséges megteremteni a pontosabb képet adó kutatási adatok integrációját.
Ad-hoc projektek és fejlesztési igények támogatása, legyen szó akár termékfejlesztésről, akár szolgáltatás fejlesztéséről. Módszertanilag megalapozott megközelítéseink és árazási modelljeink mentén támogatjuk partnereinket fejlesztési folyamataikban elejétől a végéig, ahol a különböző összetevők és komponensek előnyeit és hátrányait, kommunikációs lehetőségeit is feltárjuk. Célunk meghatározni azt, hogy mitől és hogyan lesz/lehet ideális az ügyfeleknek az adott termék, vagy szolgáltatás.