Sportfogyasztási mintázatok, sportág csoportok, sportfogyasztói szegmensek

Az előző részben bemutattuk a mért 26 sportág sportfogyasztó értékeit, illetve, hogy az egyes demográfiai szegmensekben hogyan alakultak ezek az értékek. Ebben a posztban pedig…

A GapTo 2022 január első napjaiban — az Ipsos segítségével — országos reprezentatív mintán, 1.000 főt kérdezett meg online módszerrel a sportfogyasztói szokásokról. Ezt megelőzően december…

A tranzakcionális ügyfelégedettség mérésre mi úgy tekintünk, mint egy folyamatra. Ebből az aspektusból elsősorban két alapkérdésre fókuszálunk. Egyrészt arra keressük a választ, hogy hogyan tehetjük…

GapTo is sharing some thoughts and relevant data regarding the Hungarian service sectors from customer perspectives. We believe in ideal. As a customer we are waiting for ideal products and ideal services.

Egy adott szolgáltatás, vagy márka nem csak azonosít, hanem képes megkülönböztetni is. Az ügyfelek fejében érvényesülnek a márkáról szóló kommunikációs üzenetek és a kapcsolódó…

Könyvtárnyi szakirodalom foglalkozik az elégedettségmérésekkel, azok kutatásával, egyszerűsítésével (NPS, CSAT, CES) és a szolgáltatásminőség menedzsmenthez való illesztésével. A könyvtárnyi…

A weboldal cookie-kat használ a weboldal működtetése és használatának megkönnyítése érdekében.

A weboldal cookie-kat használ a weboldal működtetése és használatának megkönnyítése érdekében.